Forum forum szko造 nr 16 w bia造mstoku Strona G堯wna forum szko造 nr 16 w bia造mstoku
Kr鏒ki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U篡tkownicyU篡tkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomo軼iZaloguj si, by sprawdzi wiadomo軼i   ZalogujZaloguj 

On z kolegami bdzie pi.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum szko造 nr 16 w bia造mstoku Strona G堯wna -> REGULAMIN WA烤E
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat  
Autor Wiadomo嗆
Juukla



Do陰czy: 25 Sty 2014
Posty: 751
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Finland

PostWys豉ny: Czw 13:15, 27 Mar 2014    Temat postu: On z kolegami bdzie pi.

Czuje sie fatalnie [link widoczny dla zalogowanych] Dlaczego jest taka rotacja?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jesli wszystko jest super odka髒one i jednorazowe, a kolczyk z dobrego materiau (a nie taki za 10 - 20 z ) - to bdzie si na was goio \jak na psie\.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czoo to p籀 biedy, bo maskuj grzywk poprostu.
[link widoczny dla zalogowanych]
a wic wie髒e przekucie je髒eli smarujemy maci z antybiotykiem (nie m籀wic o maci, kt籀ra ma 3 antybiotyki jak jest tribiotic) bez stanu 'zapalnego' zaczyna si przyzwyczaja do substancji w niej zawartej i w stanie 'zapalnym' je髒eli posmarujemy maci z antybiotykiem ona nic nie da zupenie gdy髒 kana przekucia przyzwyczai si do rodk籀w i zupenie na nie reaguje co nam daje 髒e w stanie 'zapalnym' gdy u髒ywalimy wczeniej maci z antybiotykiem bez koniecznej potrzeby mo髒emy kolczyka wyj gdy髒 nie wyleczymy kanau przeekucia ani nic z nim nie zrobimy...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
驍eby si w szkliwo nie wbudoway, bo przez te dwa dni ono si odbudowuje po zabiegu.

No wiecie,w sumie ja tez myslalam sn1000, a cc 1700,ale moja kole髒anka zaplacia w czerwcu za cc 1000z bo miaa jakie kompikacje zdrowotne no i wasnie ta cena mnie zdziwia. [link widoczny dla zalogowanych] macie gdzies zdjcia z tego show?????????????

W kocu zostawi mnie ja chciaam jeszcze wszystko naprawia ale co tu naprawia to 髒e chciaam by jego 髒on.Po lubie zaraz wr籀ciam do pracy do innego miasta on nie pracuje, nigdy sie do mnie nie przeprowadzi . Witam wszystkich Jestem tu nowa, ale od dawna regularnie tu zagldam. cos podobnego jak wiecie co to moze byc to prosze powiedzcie bo juz od dluzszego czasu poszukuje tej piosenki i klapa:/ wiec posiwece 3 cm na sprawdzenie ich tezy juz 2 dzien smaruje i roznice jakie widze po 2 dniach ( te 3 cm sa bardziej czerwone ) po tygodniu napisze czy te zaglebienie sie niweluje) mam nadzije ze doswiadcznie pomoze kilku osoba.mam nadzije ze uda mi sie wygadzic te zagebienie szybkim i ntensywnym masowaniem. Napisalas, ze w panstwowych jest super, no moze jedynie polozne sa niezadowolone kiedy nie wiesz jak odciagac pokarm. [link widoczny dla zalogowanych]
-- dow籀d osobisty Czowiek nosi ich az po kilka kilogram籀w! a szczerze to chce tej operacji bo nie chce juz sie mczy dalej, oh jak ja pragne zeby byo juz po wszystkim. bylem zdrowy jak ryba. A syszaycie, 髒e w tym roku ma pono ciepego, takiego prawdziwego lata ma wcale nie by. A ja wszdzie czytam, 髒e nie powinno si robi przerw w braniu rovamycyny, bo to ona chroni dziecko. On si o tym dowiedzia i wpadlimy na siebie przypadkowo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
bo moja 2 cm,i chyba jest za gruba,a jak to jest u was?
czy ktos tak mial?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Wy鈍ietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum szko造 nr 16 w bia造mstoku Strona G堯wna -> REGULAMIN WA烤E Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo瞠sz pisa nowe tematy
Mo瞠sz odpowiada w tematach
Nie mo瞠sz zmienia swoich post闚
Nie mo瞠sz usuwa swoich post闚
Nie mo瞠sz g這sowa w ankietach

fora.pl - za堯 w豉sne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin