Forum forum szko造 nr 16 w bia造mstoku Strona G堯wna forum szko造 nr 16 w bia造mstoku
Kr鏒ki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U篡tkownicyU篡tkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomo軼iZaloguj si, by sprawdzi wiadomo軼i   ZalogujZaloguj 

na pewno nie odpuszcza i trza bedzie podac kwote.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum szko造 nr 16 w bia造mstoku Strona G堯wna -> REGULAMIN WA烤E
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat  
Autor Wiadomo嗆
Juukla



Do陰czy: 25 Sty 2014
Posty: 751
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Finland

PostWys豉ny: Sob 16:38, 05 Kwi 2014    Temat postu: na pewno nie odpuszcza i trza bedzie podac kwote.

moja siora ma Turka za m髒a od 10 lat, mieszkaj w Niemczech, fajna z nich para, kochaj si, maj 2 dzieci, du髒 rodzin, siostra nigdy nie oberwaa, pracuje zawodowo, razem podr籀髒uj i jest git
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja pocztkowo chciaam zmieni ginekologa, ale teraz po ochoniciu wiem, 髒e nie by w stanie przewidzie tego co si stao. MATERIALISTKO!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Gdyby w Japonii czy USA tak mi spieprzyli operacje, jak w MODEL - MED, to sami zaproponowaliby poprawki i rekonwalescencje na koszt kliniki, z wielkimi przy tym przeprosinami. [link widoczny dla zalogowanych] Oraz Justyna Steczkowska.
Mam w swoim portfolio zdjecia wykonane przez 2 fotografow.Dodalam posta na stroniewww.foto-modelki.pl i dostalam nastepujaca oferte wspolpracy: mialam z nim stycznosc na jednej sesji fotograficznej, zanim zobaczylam jak zachowuje sie na zywo a nie w progrmaie to myslalam ze to fajny chlopak, taki spokojny i inteligentny. Odstajce kosmyki (mam pocieniowane wosy i czasem jaki odstaje) wywyijam prostownic. Warto po piaskowaniu zrobi fluoryzacje kontaktow. Dwa dni pozniej zaatakowal meza, ktory go utlukl. [link widoczny dla zalogowanych]
to zalezy na ile sie skupie mysle, ze ze 2 minutki, moze mniej, nie zwrocilam na to uwagi. pije tylko soki,herbatki owocowe,wode... biodra- 98- 93 Oktavko: Moi Drodzy, drukujcie, wycinajcie,przybywajcie, czekamy na Was !!! ale tak szczerz przez jaki czas?przez cae wydu髒anie..ka髒de podkrecanie rub czy na poczatku po operacji..? CO MI MO驍E DOSKWIERA???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

od wczoraj tak si mcz i licze na to, 髒e samo jako przejdzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
co sdzicie o 髒elu nove paznokcie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
biore drugie opakowanie a w zapasie mam jeszcze trzecie bo jest promocja-zamiast 40, 60 kapsuek za 139 z w aptece internetowej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja wybraam zblizony do naturalnego i jest oki. [link widoczny dla zalogowanych] Otinum do ucha jak najbardziej
驍e niby takie miciutkie... Mo髒e mi doradzicie jakich produkt籀w uzywa 髒eby loki byy trwalsze? Jeli jednak objawy po zakoczonej kuracji Gynalginem nie ustpi konieczna jest kolejna wizyta u ginegologa, kt籀ry zastosuje inny lek. Braam kiedy Meridi i Adipex i nic, zero skutk籀w i zero rezultatu. Jeli jest niemoralne- to tak wanie to okrelam. [link widoczny dla zalogowanych]
Nie sdziam, 髒e bdzie mi kiedykolwiek dane wytrzyma do 5tego dnia ja braam gynalgin ale niestety nie pom籀g wog籀le ;0 Jak si zapytaam lekarza jak ju髒 byo po wszystkim co mi wycili - to odpowiedzia mi, 髒e dowiem si w swoim czasie i w sumie to sama nie wiem co i jak. zwaszcza w nocy, ale ostatnio czuj to te髒 w cigu dnia. Ja wasnie wczoraj bya w salonie do kt籀rego chodziam poprzednio i byam zawsze zadowolona. w anglii przy szukaniu pracy dobrze jest miec jednak adres - wiele pakietow aplikacyjnych sie zamawia (przez telefon albo internet), przysyjala je do domu i po wypelnieniu sie je odsyla. Mozesz kupi sznur korali, albo jeden ale widoczny, du髒y wisior, co w tym typie:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Lekarz chce mnie zobaczyc dopiero za miesic, a ja wci髒 wsuch*j albo raczej wczuwam si w m籀j organizm, i mam nadzieje 髒e torbielka si wchonie, ale chciaabym wiedzie jakie bd objawy ewentualnego pknicia (krwawienie, b籀l podbrzusza, inne).
[link widoczny dla zalogowanych]
czesc jestem nowa .Jestem po operacji tarczycy zabieg mialam 2listopada 09.w Bytomiu.Wycieli mi oba paty ,a mam dopiero 25lat.Leczyam sie 4lata - bez efektu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czy kto wie gdzie pracuje teraz taki mody fryzjer- pan Pawe ze Strefy Fryzur z Galerii Krakowskiej. [link widoczny dla zalogowanych] polecam
Jakie s koszty nauki? hej szukam piosenki jest dosyc stara spiewa ja chyba mloda dziewczyna ta piosenka jest chyba po angielsku w refrenie sa slowa selavi selavi ... i juz nam rosnie kolejna k**ewka.... Za mn jakie 30 godzin god籀wki, pare dni przygotowania byo, w ostatnim dniu zjadam z 700 kcal (ziemniaki z jajkami,sur籀wka i 3 jabka),wiem,髒e wg zalece z ksi髒ek nabia powinno sie odrzuci i og籀lnie warzywa,owoce,razowe pieczywo itp...ale tak wanie jadam tuz przed god籀wka. ja tam nie wiem, moze to sprawa inwidualna, ale moja przyjaci籀ka ma biust 80C i nosi rozmiar 42 i na g籀rze i na dole. [link widoczny dla zalogowanych]
a kto ma ubierac wietnamczyk ze stadionu, lub ciostka z ciuszka na wage??? Mam dawkowa najpierw po wiartce, ale boj si 髒e jutro nie bd w stanie p籀j do pracy... to ze ma dzieci? To tylko wiadczy o braku szacunku dla pracownik籀w w tej firmie. Hej, mam wielki problem. Popieram ataner. Witam wszystkich i licze ze ktos mi odpisze!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

najlepiej jezdzic na najmniejszym obciazeniu czyli zadnym to wtedy nie bedza ci miescie roznac tylko wysmukla ci sie piekne i szczuple uda !!!!!!!!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
z tego co czytaam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tyrhy - to jest forum jak nie umiesz napisa w 1 osobie to si nie wypowiadaj i nie jestemy na Ty. [link widoczny dla zalogowanych] Ja zaczynaam z Jillian Michaels - 30 day shred.
a jak to jest z sexem podczas przyjmowania tego?musze zaczac je dzis brac az do okresu i nie wiem czy mozna wspolzyc normalnie?? ka髒dy rozmiar znajdzie co dla siebie nie pi w dzie. o tak to najlepsza stronka o god籀wce dobranoc fanka i wszystkie inne 1. [link widoczny dla zalogowanych]
jak mya wosy? Teraz za od razu atak i to bez chci wysuchania argument籀w drugiej strony. mona007 Heavy - 1h - beigam godzine dziennie A si okazo ze ja zn籀w w cizy jestem. a jakie sa proste teraz w sprzedazy? bez Rp to tylko zioowe - na mnie przed egzaminami dziaaa [link widoczny dla zalogowanych] zapach troch nie ten, ale skutek by natomiast ostatnio lekarz przepisa mi nasen - na pocztku byam jak pijana, ale w kocu usypiam!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat  
Autor Wiadomo嗆
Juukla



Do陰czy: 25 Sty 2014
Posty: 751
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Finland

PostWys豉ny: Sob 16:39, 05 Kwi 2014    Temat postu: Witam

melduj sie po dugiej niobecnoci
[link widoczny dla zalogowanych]
wiem ze kolana sprawiaja ogolny problem..duzo ludzi narzeka na nie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

To chyba przez t gow. [link widoczny dla zalogowanych] Je髒eli chcesz wejd驕 na nasz strone internetow ,zapoznaj si z nasz ofert , mo髒e co dla siebie znajdziesz.
ojje jakos daje soboe rade ale izko dziewczyny cziezko chociaz wiem z epierwse dni sa najgorsze damy rade a mnie miesz dzieci na moim osiedlu: powiem szczerze, 髒e jeste w trudnej sytuacji!! Ja nia zdecydowanie jestem i mysle, ze bede zawsze. Mimiiibea: [link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny, a ja twierdz, 髒e to nie o was ma chodzi w czasie porodu, tylko o dziecko. bylam juz z nie jednym polaczkiem i w zyciu bym nie wymienila mojego kochanego nawet na dwoch. Moze kiedys bedzie mnie stac na operacje... Chc mie stay udzia w wykonywanym na mojej twarzy makija髒u. -martka- ---> z usug znajomej wiza髒ystki na pewno zrezygnuj nie poszlam jej podbic, bo odkad ja wyrobilam, nie pracowalam, teraz przyjmuje sie do pracy i moj pracodawca poinformowal mnie, ze oni swoich pracownikow wysylaja na podbicie ksiazeczki do swojego lekarza (sami je zbieraja czy samemu trzeba tam isc, nie wiem). Chyab nic innego mi nei pozostaje
[link widoczny dla zalogowanych]
Trafiam na fajn terapeutk od uzale髒nie, i miaam wra髒enie, 髒e j wkurzam tym marudzeniem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bulicks, co Ty na to?
[link widoczny dla zalogowanych]
I pamitaj, ta operacja nie jest wcale straszna.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zabija pajki, nawet te wielki natychmiast, muchy popryskane odpadaj z sufitu, komary padaj te髒 natychmiast. [link widoczny dla zalogowanych] Spr籀buj kremu Ziaji SOPOT...daje lekki koloryt na twarzy, ale nie jest samoopalaczem
JA mam uraz krgosupa g籀rny odcinek tak mnie boli, 髒e si rusza nie mog, mo髒e jutro spr籀buj wej na orbiego, lekarka przepisaa mi tabletki, to mo髒e pomog... Na miesic przynajmniej mam spok籀j... Te髒 bym chciaa trafi na takiego, kt籀ry mi co przepisze i si to troch uspokoi ratanku!!! Wiele kobiet tak ma? [link widoczny dla zalogowanych]
justus bya juz na tym zabiegu i jak bylo ?? Kojarz tytu lub nazw zespou Opera. no tak ,ale kt籀ra dzi dziewczyna wa髒c ok60 kg ma 60 cm w pasie? Wtedy ykam alfadiol i calperos i problem z gowy. [ofc. aha dlaczego pytam od razu gdzie to opublikowano, zobacz co sie okazalo naprawde po przeczytaniu zrodel na ktore powolywalo sie BBC a cytowal ich pim-pom (to bylo z dwie strony wstecz,dziennikarska nierzetelnosc nie zna granic) wr籀ciam do dr.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Po przeczytaniu kilka opinii na tym forum udaam si po odkurzacz za 1z.
[link widoczny dla zalogowanych]
m籀j problem obecnie- to nocny tryb zycia i zywienia:/ Bo ja rowniez mam g籀zka i byam leczona na tarczyce.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

aha i jeszcze jedno mam 24 lata i wlasnie jestem wlascicielk 15 cm nowej koci, na pewno wiek ma znaczenie im jestemy modsi tym lepiej ale myle 髒e 20 latki nie musz si nim martwi.. [link widoczny dla zalogowanych] Fizycznie przeciwiestwa,ale psychicznie...identiko
Ale tak w ogole to stwierdzam, ze trzeba bedzie troche odkurzyc il tedesco bo tu jest na niego ogromne zapotrzebowanie. Buzia jak buzia. Ja wasnie wczoraj bya w salonie do kt籀rego chodziam poprzednio i byam zawsze zadowolona. Ten koles ktory tam wystepowal jako fizyk nie mial w ogole pojecia o fizyce, ja po fozyce medycznej dobrze wiem jak dziala swiatlo spolaryzowane i ze nawet w siemianowickiej oparzeniowce wykorzystuja te lampy. Tak trzymaj ! [link widoczny dla zalogowanych]
Jako kwestia kilku dni i bedize Ok. Ile czasu zaja Wam nauka jzyka woskiego? Jest midzy innymi w centrum Atrium Plaza. Pasuj do skarpetek Tylko 15 z + przesyka gupia pinda Zapaciam prawie 300 z za mycie, strzy髒enie, koloryzacj i mask odzywcz. do skutku
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Miaam ju髒 jeden zabieg, efekty nie sa rewelacyjne po jednym razie ale blizna sie nie powikszya.
[link widoczny dla zalogowanych]
z tego co czytaam etc to po prostu organizm musi sie przyzwyczai do caej nowej sytuacji.wanie dlatego tak bardzo wa髒na jest silna wola na pocztku(w dalej w sumie te髒 ),髒eby si nie zaama i dalej wytrzyma.ja tak kiedy zrobiam-dwa tygodnie cisej diety, staj na wag-0.5 kg mniej!niezbyt mnie to usatysfakcjonowao wic sobie odpuciam ale podobno mao kg trudno zrzuci-to prawda niestety powodzenia I gdzie takie cos si robi?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wella, Kerastase, Clarena, Matrix, L'oreal Expert, Tigi, Schwarzkopf, Joico, Goldwell czy Wella Professional. [link widoczny dla zalogowanych] witam ponownie.
musz co zrobi 髒eby si zagoio i 髒eby ten chirurg mi nie zrywa paznokciai jeszcze mocz w nadmanganianie potasu. Zaczam sobie smarowac rumiankiem i spirytusem salicylowym moja ranke, a dzisiaj zauwazyam koo pepka 籀szczca sie sk籀r... Meridio o NAJMDRZEJSZA Z MDRYCH w zasadzie masz i nie masz racji bo: Ale tak jak ju髒 wczsniej napisaem tak mi si tylko wydaje, a tak naprawd mo髒e jest tak, 髒e cay czas natrafiaem na ze dziewczyny. codziennie o godz 16 miaa kawe i kawaeczek ciasta ... [link widoczny dla zalogowanych]
Jasne, 髒e u髒y Wydawao mi si, 髒e po cc to si wychodzi po 3 dobach. HEJ, ja mam orbika najzwyklejszego, kupiam u髒ywany za 200z z koem 7kg jak dla mnie to 7 to minimum troch gono chodzi, ale da si przyzwyczai tylko wkurza mnie 髒e nie mog tv oglda bo wicz jak syn pi i goniej si boj 髒e go obudz. Z tego co piszesz, wynika, 髒e tak. Odpowiednia troska o pacjenta i dobre materiay owocuj no to swietnie tydzien jestem w ty...kurcze je bez kawy to tak kiepsko. m-a-s-a-k-r-a
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Wy鈍ietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum szko造 nr 16 w bia造mstoku Strona G堯wna -> REGULAMIN WA烤E Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo瞠sz pisa nowe tematy
Mo瞠sz odpowiada w tematach
Nie mo瞠sz zmienia swoich post闚
Nie mo瞠sz usuwa swoich post闚
Nie mo瞠sz g這sowa w ankietach

fora.pl - za堯 w豉sne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin